Najčastejšie chyby pri posilňovaní nôh - 1. časť: Technika drepov

Drepy a výpady sú všeobecne považované za najefektívnejšie cviky zamerané na svalstvo nôh. Okrem toho sú tiež komplexnými cvikmi, keďže sú pri ich vykonávaní zaťažované predné "stehná", súčasne svaly zadnej časti stehna a zabudnúť nemôžeme ani na sedacie svalstvo. Komplexnosť týchto cvikov spočíva aj v tom, že pre správne vykonanie drepov musíte udržať v ideálnej polohe aj hornú časť tela. To znamená...

Silový tréning cyklistu (1.časť)

trxŠpičkoví športovci všetkých odvetví dnes vedia, že silový tréning prináša mnoho benefitov. Výnimkou nie sú ani cyklisti. Čítajte a zistíte ako môžete zakomponovať silový tréning do prípravy. Pomôže Vám zvýšiť výkon, predísť zraneniam a kompenzovať svalové nerovnováhy, ktoré jednostranné zaťažovanie spôsobuje.

Počet opakovaní, intenzita tréningu vs svalová hypertrofia

Otázku "Koľko sérií a opakovaní pri cvičení vykonávať?" si kladie nielen každý nováčik vo fitnesscentre. Všeobecná odpoveď pre každého neexistuje. Ich počet závisí od vašich cieľov, kondície a rokov strávených v posiľňovni. Intenzita tréningu bezprostredne ovplyvňuje výsledky vášho snaženia, jednotlivé kondičné schopnosti, vzhľad vášho tela a dokonca aj zloženie svalstva.

Ďalšie články...

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštěvnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií.