Získaj kondíciu, ktorá ti zvýši športový výkon a uľahčí život. Nezáleží na tvojom veku ani na tvojom pohlaví. 

Neodkladaj to na zajtra, konaj hneď!

Trénujte so mnou

Pokiaľ chcete trénera, ktorému záleží na vašich výsledkoch, som pre vás správna voľba. Pomôžem vám vyformovať postavu, spevniť svaly, zbaviť sa tukových zásob alebo všeobecne zvýšiť kondíciu. Pravidelným a správnym cvičením pod mojím dohľadom sa môžete zbaviť svalovej nerovnováhy a tým vyriešiť bolestí pohybového aparátu.

Venujem sa aj výkonnostným športovcom, ktorí by chceli čo najefektívnejšie trénovať. Ak nie ste z okolia Bratislavy, ponúkam tiež vypracovanie tréningového plánu na diaľku. Pokiaľ vám vyhovujú skôr cvičenia v kolektíve, intenzívny skupinový tréning môžete so mnou absolvovať každý utorok v CITYFITNESS.

Dnes je všeobecne známe, že prakticky pri každom športe je správny silový tréning vhodným prostriedkom na zvýšenie výkonnosti a prevenciou pred zranením. Okrem silového tréningu sa posledné roky venujem tiež vytrvalostnému tréningu v cyklistike.

Vo svete športu nie som nováčik. V súťažnom športe som zbieral skúsenosti prakticky odmalička. Ako žiak som aktívne hrával futbal, neskôr tenis. Nástupom na strednú školu som sa začal venovať silovému tréningu v posilňovni. Od dorasteneckej kategórie som súťažil v silovom trojboji, kde sa mi podarilo okrem niekoľkých medajlí získať aj titul Majstra Slovenska.

Keďže ma lákajú výzvy, posledné roky som presedlal na diametrálne odlišný šport, ktorým je cyklistika. Šport ma vždy zaujímal aj v teoretickej rovine. Preto som vyštudoval Fakultu telesnej výchovy a športu v Bratislave. Svoj prístup zakladám na mojich dlhoročných skúsenostiach a snažím sa ho podložiť vedeckými poznatkami športovej kinantropológie.

Nečakajte odo mňa na tréningoch neprítomný pohľad alebo nebodaj "ťukanie do telefónu" :). Som tréner, ktorý sa klientovi maximálne venuje, trpezlivo vysvetľuje a opravuje techniku cvičenia. Teší ma, keď sa môžem so svojími skúsenosťami, vedomosťami a názormi podeliť. Či už s klientom, sparingpartnerom alebo návštevníkom týchto stránok. Pokiaľ máte záujem o tieto informácie, nájdete ich v sekcii moje články

Teším sa na budúcu spoluprácu a splnenie vašich cieľov!

Pre viac informácií ma neváhajte kontaktovať!

Môj blog

  • Najčastejšie chyby pri posilňovaní nôh - 2. časť: Technika výpadov

    V minulom článku ste sa mohli čosi dočítať o technike drepov. Výpady sú podobne ako drepy veľmi komplexným cvikom, ktorým perfektne dokážete precvičiť svaly na prednej aj zadnej časti stehna, sedacie svalstvo a na udržaní rovnováhy sa bude podieľať aj horná časť tela. Preto v dnešnom článku rozoberiem základné techniky výpadov a poukážem na chyby, ktorých sa ľudia najčastejšie dopúšťajú.

    Čítať ďalej...
  • Najčastejšie chyby pri posilňovaní nôh - 1. časť: Technika drepov

    Drepy a výpady sú všeobecne považované za najefektívnejšie cviky zamerané na svalstvo nôh. Okrem toho sú tiež komplexnými cvikmi, keďže sú pri ich vykonávaní zaťažované predné "stehná", súčasne svaly zadnej časti stehna a zabudnúť nemôžeme ani na sedacie svalstvo. Komplexnosť týchto cvikov spočíva aj v tom, že pre správne vykonanie drepov musíte udržať v ideálnej polohe aj hornú časť tela. To znamená...

    Čítať ďalej...
  • Silový tréning cyklistu (2.časť – Fázy silového tréningu)

    Silový tréning cyklistu má svoju štruktúru. V dnešnej časti článku sa dočítate, kedy v sezóne zaradiť cvičenie s činkami, čo by malo predchádzať silovému tréningu a ako dosiahnete progres vašich silových schopností bezpečným spôsobom.

    Čítať ďalej...
  • Silový tréning cyklistu (1.časť)

    Špičkoví športovci všetkých odvetví dnes vedia, že silový tréning prináša mnoho benefitov. Výnimkou nie sú ani cyklisti. Čítajte a zistíte ako môžete zakomponovať silový tréning do prípravy. Pomôže Vám zvýšiť výkon, predísť zraneniam a kompenzovať svalové nerovnováhy, ktoré jednostranné zaťažovanie spôsobuje.

    Čítať ďalej...
  • Počet opakovaní, intenzita tréningu vs svalová hypertrofia

    Otázku "Koľko sérií a opakovaní pri cvičení vykonávať?" si kladie nielen každý nováčik vo fitnesscentre. Všeobecná odpoveď pre každého neexistuje. Ich počet závisí od vašich cieľov, kondície a rokov strávených v posiľňovni. Intenzita tréningu bezprostredne ovplyvňuje výsledky vášho snaženia, jednotlivé kondičné schopnosti, vzhľad vášho tela a dokonca aj zloženie svalstva.

    Čítať ďalej...

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštěvnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií.